26 Aralık 2025 Cuma



11:21   TARSUS’TA REGAIB KANDILI DAYANıŞMAYLA KARŞıLANDı   10:43   MERSIN’DE ESENLI-HEBILLI BAĞLANTı YOLU YENILENEREK HIZMETE AÇıLDı   10:41   MERSIN’DE HıYAR FIDESI DESTEĞI AYDıNCıK’TA HASADA DÖNÜŞTÜ   10:38   MERSIN’DE REGAIP KANDILINDE 15 BIN KANDIL SIMIDI DAĞıTıLDı   10:35   MERSIN’DE FıRıNLARA SıKı DENETIM: 5 IŞLETMEYE CEZA   10:33   KAZA YAPAN ARAÇTA SıKıŞAN SÜRÜCÜ ITFAIYE EKIPLERINCE KURTARıLDı   15:13   ANAMUR’DA ŞIVLILIK GELENEĞI MINIKLERLE YAŞATıLDı   15:10   ÖĞRENCININ VURDUĞU OKUL MÜDÜRÜ SERVISE ALıNDı, BAKAN TEKIN’LE GÖRÜŞTÜ   15:03   BAŞKAN BOLTAÇ: "EĞITIMDE FıRSAT EŞITLIĞI ÖNCELIĞIMIZ"   14:45   MERSIN BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI, VATANDAŞ MEMNUNIYETINI ’TS ISO 10002 BELGESI’ ILE TAÇLANDıRDı   13:20   MERSIN’DE OTOYOLLARDA TRAFIK DENETIMLERI ARALıKSıZ SÜRÜYOR   13:17   GÜNEY GAZETESI BASıNDA YARıM ASRı GERIDE BıRAKTı   12:17   BOZYAZı’DA ’KADıNA YÖNELIK ŞIDDET VE BAĞıMLıLıKLA MÜCADELE’ TOPLANTıSı   12:09   UÇAN SÜPÜRGE ULUSLARARASı KADıN FILMLERI FESTIVALI 2. KEZ MERSIN’DE DÜZENLENDI   11:37   MERSIN’DE MINIBÜS YANGıNı   11:32   ÜCRETSIZ BASKETBOL KURSLARı ÇOCUKLARA HEM SPOR HEM GELECEK SUNUYOR   11:14   KUAFÖR AYAĞA GELDI, VATANDAŞ RAHATLADı   10:05   MERSIN’DE GÜNÜBIRLIK EV VE EĞLENCE MEKÂNLARıNA DENETIM: 4 MILYON 472 BIN TL CEZA KESILDI   10:00   MERSIN’DE RUM ORTODOKS KILISESI’NDE NOEL AYINI DÜZENLENDI   17:07   MTSO BAŞKANı ÇAKıR’DAN GENÇLERE HAYAT DERSI: "KENDI GÜCÜNÜZE INANıN"  
 
 
 
 
Tek noktadan çözüm: Alo TİM 153!
   

Tarsus Belediyesi, vatandaşların ihtiyaçlarını hızlı ve etkili şekilde karşılamak amacıyla Tarsus İletişim Merkezi ALO TİM 153 hattını hizmete sundu. Artık Tarsuslular istek, öneri ve şikayetlerini tek bir telefon hattı üzerinden kolayca iletebiliyor ve süreçlerin takibini anlık olarak yapabiliyor.

 

Tarih : 27 Ocak 2025 Pazartesi 18:29

Haber Merkezi

Tarsus Belediye Başkanı Ali Boltaç öncülüğünde başlatılan bu yenilikçi hizmet, vatandaşların ihtiyaçlarına çözüm bulma sürecini hızlandırmayı hedefliyor. 7 gün 24 saat kesintisiz hizmet veren ALO TİM 153, her çağrıyı özenle değerlendirerek en kısa sürede çözüme ulaştırıyor. Tarsus Belediyesi, gerçekleşen bu hat ile vatandaşlarla arasında güçlü bir köprü kuruyor. İstek, talep ve şikayetler ALO TİM 153 hattına bildirildiği anda kayıt altına alınıyor. İlgili birimlere hızlı bir şekilde iletilen talepler, çözüm süreçlerinin daha şeffaf ve takip edilebilir olmasını sağlıyor.

Paylaş :
 
Etiketler :  tarsus belediyesi, ali boltaç, hizmet, vatandaş

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA