7 Haziran 2024 Cuma



15:42   ANNE KEDI, YAVRULARıNı KORUMA IÇGÜDÜSÜYLE ITFAIYECININ ELINI TıRMALADı   13:53   MERSIN’DE DEFINE ARAMAK IÇIN KAÇAK KAZı YAPAN 3 ŞÜPHELI YAKALANDı   12:13   MERSIN’DE UYUŞTURUCU OPERASYONU: 5 TUTUKLAMA   12:12   AKDENIZ’DE KURBAN KESIM VE SATıŞ YERLERI HAZıR   12:10   MEZITLI’DE KURBANLıK KESIM VE SATıŞ YERLERI BELLI OLDU   12:08   VALI PEHLIVAN, MOLDOVA CUMHURIYETI MERSIN FAHRI KONSOLOSLUĞUNUN AÇıLıŞ RESEPSIYONUNA KATıLDı   10:45   ÜRETICI KADıN STANTLARı ILE 8 BIN KADıNA ULAŞıLDı   10:44   ATıKLAR, TOPRAK IYILEŞTIRICI KOMPOST ÜRÜNE DÖNÜŞÜYOR   10:42   DENIZDEN ÇıKAN ÇÖPLER ‘YINE’ ŞAŞıRTMADı   10:40   MERSIN BÜYÜKŞEHIR’DEN SAĞLıKLı VE EĞLENCELI ETKINLIK   10:39   MEZITLI BELEDIYESI LIONS SOSYAL MERKEZI AÇıLıYOR   10:38   TARSUS’TA EMPATI HAREKETI BAŞLADı   10:35   11 YAŞıNDAKI KıZ ÇOCUĞU SERINLEMEK IÇIN GIRDIĞI DEREDE BOĞULDU   10:34   MERSIN’DE KRIPTO PARA DOLANDıRıCıLıĞı OPERASYONU: 6 TUTUKLAMA   15:10   AKİB, YÜZDE 35 ARTıŞLA 1,65 MILYAR DOLAR IHRACAT GERÇEKLEŞTIRDI   15:09   MEZITLI BELEDIYESI YOL BAKıM ÇALıŞMALARıNDA HıZıNı KESMIYOR!   15:06   BÜYÜKŞEHIR KURS MERKEZLERINDEN YKS ÖNCESI SON HAZıRLıKLAR   15:05   SIVRISINEK VE HAŞERE ILE BITKISEL MÜCADELE   15:02   İLAÇ ENDÜSTRISI IÇIN ÖNEMLI YÖNTEM   15:00   MERSIN’DEKI KADıN CINAYETININ ŞÜPHELISI TUTUKLANDı  
 
 
 
 
TEKSİN MERSİN’DE BİR AYDA 155 BİNDEN FAZLA GÖRÜŞME SAĞLANDI
   

Kahramanmaraş merkezli 2 depremin olduğu andan itibaren, gelen talepleri hızlı ve sorunsuz bir şekilde karşılamak adına çalışmalarını yoğunlaştıran Teksin Mersin, bir ayda 155 binden fazla etkileşim aldı. Teksin Mersin’in etkileşimi, geçtiğimiz yılın aynı ayına göre yüzde 200’lük bir artış yaşadı

 

Tarih : 8 Mart 2023 Çarşamba 16:45

Hem Mersinli vatandaşların hem deprem bölgesindeki vatandaşların hem de deprem bölgesinden şehre gelen vatandaşların tüm taleplerini alan Teksin Mersin ekibi, vatandaşların süreci daha kolay atlatabilmesi ve ihtiyaçlarının karşılanabilmesi adına, ekstra hassasiyetle gece gündüz çalıştı. Mersin’de yaşayan vatandaşların rutin hizmetlerle ilgili talep ve önerilerini de almaya devam eden Teksin Mersin, Alo 185 üzerinden bir ayda 120 bin 787 çağrıya yanıt verdi. Etkileşimlerin 33 bin 701’ini 0324 185 00 00 numaralı whatsApp hattı, 3 bin 400 de sosyal medya üzerinden gelen talep, şikayet ve öneriler oluşturdu.

“Geçen yılın aynı zaman dilimine göre %200’lük bir artış var”

Kalite Yönetimi ve Kent Araştırmaları Şube Müdürü ve Teksin İletişim Koordinasyon Merkezi Koordinatörü Ezgi Ayhan, depremin olduğu andan itibaren Teksin Mersin’de yoğunluk yaşanmaya başlandığını belirterek, “8 Mart 2023 itibariyle, yaklaşık bir aylık süreci geride bıraktık. Çok zorlu bir süreçti. Kurumumuz adına, halkımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Bu zorlu süreçte Teksin İletişim Koordinasyon Merkezi’nde, yaklaşık 155 bin adet etkileşim aldık. Bunun yaklaşık 120 bini çağrı merkezimiz üzerinden vatandaşlarımızın bize ulaştığı çağrılardan, 35 bini de hem sosyal medya hem whatsapp üzerinden bize gelen taleplerden oluştu. Geçen yılın aynı zaman dilimine göre, yüzde 200’lük bir artışla faaliyetlerimizi gerçekleştirdik” dedi.

“İlk süreçte yoğun olarak deprem bölgesinden gelen yardım talepleri vardı”

Çağrılarda ağırlıklı taleplerin, barınma başta olmak üzere temel ihtiyaç malzemeleri olduğunu ifade eden Ayhan, “Bu felaketin yaşandığı ilk birkaç gün diliminde, depremzede vatandaşlarımızdan gelen yardım talepleri vardı. Buradaki vatandaşlarımızın, bizler aracılığıyla yardım etmesine yönelik talepler de vardı. Deprem bölgesinden daha güvenli bölgelere bu da zaten genel olarak şehrimize oldu, tahliye talepleri bunun devamını oluşturdu. Biz yaklaşık 16 bin vatandaşımıza, deprem bölgelerinden şehrimize ulaşım desteği sağladık. Hemen akabinde yoğun bir konaklama talebi devam etti. Zaten kurum olarak şu anda da, halihazırda konaklama desteği verdiğimiz vatandaşlar var ve gelen taleplere göre devam ettiriyoruz. Bu süreçte 7 bin vatandaşımıza konaklama desteği sağladık. Aynı zamanda İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile koordineli bir şekilde, okullardan dağıtıma başlayarak kırtasiye malzemesi desteğimiz devam ediyor. Buraya yerleşen vatandaşlarımızın da başvurularını almaya başladık. Abonelik işlemleri de buna dahil” diye konuştu.

Ayhan, depremin sarsıntıya neden olduğu illerden biri olan Mersin’de, evlerine giremeyen vatandaşların çadır ve sıcak yemek taleplerini de karşıladıklarını belirterek, "Deprem zamanında Mersin halkında da ister istemez aynı durumu yaşadığımız için çadır, çadırlarda bulunan vatandaşlara su ve çorba desteği, toplanma alanlarına yönelik faaliyetlerimiz oldu. Şu süreçte artık daha çok depremzedelerimize yönelik destekler ile MESKİ çalışmaları, toplu taşımaya yönelik talep ve şikayetler gibi, Teksin’in normal rutinde devam ettirdiği faaliyetlere döndük” şeklinde konuştu.

Teksin etkileşim analizlerinin Başkan Vahap Seçer’le sürekli olarak paylaşıldığını da sözlerine ekleyen Ayhan, “Teksin İletişim Merkezi’nde oluşturduğumuz raporları, haftalık analizlerle Başkanımız Vahap Seçer’e sunduğumuz gibi ayrıca günlük dinamiklerimiz ne, vatandaşlarımızın istekleri ne yönde evriliyor, hangilerinde artış var, hangilerinde yoğunluk var, hangilerinde memnuniyet var, bunları da yoğun bir şekilde kendisiyle paylaşıyoruz” ifadelerini kullandı.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, mersinbüyükşehirbelediyesi, deprem, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2024 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA