26 Haziran 2024 Çarşamba



16:58   TARSUS SU PARKı SEZONU AÇTı   15:48   SPORCULAR MANZARA EŞLIĞINDE KOŞTU   13:31   DEMIR, MILLI TENISÇI AHMET KAPLAN’ı TEBRIK ETTI   13:22   5X5 FUTBOL AKDENIZ BÖLGE FINALI BAŞLADı   13:18   VALI BAĞDA ÜZÜM TOPLADı   13:13   MANAVŞA ARı MERASı PROJESI’NDE ÇALıŞMALAR SÜRÜYOR   11:38   MERSIN’DE BIR GENÇ SULAMA KANALıNDA BOĞULDU   11:35   BAYRAM TATILI BITTI, TURIZM NOKTALARıNDA YOĞUNLUK AZALDı   11:26   ARPAÇSAKARLAR’DA SıCAK ASFALT ÇALıŞMASı   11:20   MERSIN’DE DENIZ VE GÜNEŞ FESTIVALI DÜZENLENIYOR   16:38   TARSUS’TA SON KULLANMA TARIHI GEÇMIŞ 238 ÜRÜN ELE GEÇIRILDI   16:32   AKDENIZ’DE FıRıN, PASTANE VE PATISERILER DENETLENDI   14:50   SAHIL GÜVENLIK KOMUTANLıĞı’NıN 42. KURULUŞ YıLDÖNÜMÜ   14:34   TURIZM SEKTÖRÜNÜN TEMSILCILERI SILIFKE’DE   13:57   UZMANıNDAN SıCAK HAVAYA KARŞı UYARıLAR   12:05   5 YıLDıR YATALAK OLAN HASTA YÜRÜMEYE BAŞLADı   11:18   BAŞKAN MURAT ORHAN’DAN SOKAK HAYVANLARıNA BARıNAK   11:08   HER YıL BINLERCE YAVRU ÇıKıYOR: DENIZ KAPLUMBAĞALARı YUMURTA BıRAKMAYA BAŞLADı   11:01   MERSIN VALISI PEHLIVAN: "9 GÜNLÜK TATIL BOYUNCA ILIMIZE 1 MILYON 691 BIN 298 ARAÇ GIRIŞ ÇıKıŞı OLDU"   10:48    MERSIN’DE INSAN TICARETI OPERASYONU: 8 TUTUKLAMA  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 



  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2024 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA