8 Kasım 2025 Cumartesi



16:46   MTSO BAŞKANı ÇAKıR: "ÜRETICI VE TÜKETICI HALLERI KORUNMALı"   16:42   MERSIN ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ ENGELLI VE ESKI HÜKÜMLÜ ALıMı SıNAVLARıNı TAMAMLADı   16:38   MAKILIKTE ÇıKAN YANGıN BAHÇELERE ULAŞMADAN SÖNDÜRÜLDÜ   16:35   VALI TOROS, ŞEHIT ÖZKAN DEMIR ORTAOKULUNUN AÇıLıŞıNA KATıLDı   16:33   AKDENIZ’IN PARKLARıNDA YENILEME ÇALıŞMALARı DEVAM EDIYOR   12:50   MERSIN’DE FıRTıNA VE HORTUM SERALARA ZARAR VERDI   09:53   OTOMOBIL TAKLA ATıP, EVE ÇARPTı SÜRÜCÜ ÖLDÜ   15:57   MERSIN BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI, ‘ISO 10002 BELGESI’NI ALMAYA HAK KAZANDı.   15:54   YENI HAL YASASı MERSIN’DE ŞEKILLENIYOR: ÜÇ IL TEK SES, TEK GÜÇ   15:50   MERSIN’DE LÖSEMILI ÇOCUKLARA MORAL VEREN HEDIYE KUTULARı DAĞıTıLDı   15:48   ELEKTRIK AKıMıNA KAPıLAN IŞÇI HAYATıNı KAYBETTI   12:39   MERSIN’DE MOTOSIKLET KAZASıNDA KÖPEĞIN SADAKATI DUYGULANDıRDı   12:37   VALI TOROS: "UYUŞTURUCUYA KARŞı EN KARARLı MÜCADELEYI VERIYORUZ"   11:20   KAMYON DEVRILDI, SÜRÜCÜ YARA ALMADAN KURTULDU   11:18   MERSIN’DE KENEVIR EKIP UYUŞTURUCU ÜRETEN ŞÜPHELI YAKALANDı   11:14   MESKİ’DEN YAĞıŞLARA KARŞı TEMIZLIK VE ÖNLEM MESAISI   11:07   TıR DEVRILDI, SÜRÜCÜ HAFIF YARALANDı   10:58   KAZA ÜSTÜNE KAZA GEÇIRDI, MOTOSIKLET SEVDASıNDAN VAZGEÇMEDI   10:51   TOROSLARıN ETEĞINDE ZORLU ’KÖMÜR’ MESAISI   10:47   OTOYOLDA GERI GIDEN SÜRÜCÜYÜ VATANDAŞ ÇEKTI, JANDARMA CEZA KESTI  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA