18 Kasım 2025 Salı



13:09   TARSUS’TA ÇOCUKLARA ÖZEL ETKINLIK   12:28   BAŞKAN SEÇER’IN KARDEŞI ARZU SEÇER HAYATıNı KAYBETTI   11:43   MERSIN’DE KAÇAK KAZı OPERASYONU: 4 ŞÜPHELI YAKALANDı   10:28   MESKİ, CAMILI MAHALLESI’NDE IÇME SUYU TERFI HATTıNı YENILEDI   10:22   MERSIN’DE KADıNLARA SAĞLıKLı SıNıRLAR EĞITIMI   10:19   HOBI BAHÇESINDEKI BARAKA ALEV ALEV YANDı   12:14   AKDENIZ’DE ÇÖP KONTEYNERI SAYıSı ARTıYOR   12:13   GÜLNAR’DA 5 MAHALLEYI BIRBIRINE BAĞLAYAN YOL YENILENDI   12:10   MERSIN’DE KADıNLARıN SÖZÜ KENT YÖNETIMINI ŞEKILLENDIRIYOR   10:38   ÇEVREYI KIRLETENLER CEP TELEFONU KAMERALARıNA YANSıDı   10:33   MERSIN’DE EMEKLILER SABAH SPORUNDA BULUŞUYOR   15:48   BAĞCı, ANAMUR ADALET SARAYıNDA INCELEMELERDE BULUNDU   14:29   18. İYILIK GEMISI MERSIN’DEN GAZZE’YE UĞURLANDı   12:28   BOLTAÇ: "PAZARLARıMıZ, KENTIMIZIN SOSYAL KALBIDIR"   11:17   MERSIN’DE JANDARMADAN ÖĞRENCILERE SIBER FARKıNDALıK SEMINERI   11:14   MERSIN’DE YEM VE KÜÇÜKBAŞ DESTEĞI ÜRETICIYI GÜÇLENDIRIYOR   11:11   MESKİ, TAŞKıN NEDENIYLE KAPANAN YOLU ANıNDA ULAŞıMA AÇTı   11:08   AKDENIZ’DE ÇÖP KONTEYNERLERI YıKANıP DEZENFEKTE EDILIYOR   11:05   AKDENIZ BELEDIYESINDE VERGI ÖDEMELERINDE 2. TAKSIT DÖNEMI BAŞLADı   11:03   ‘1 EKMEK 1 ÇORBA’ PROJESI BU KıŞ DA MERSIN’IN IÇINI ıSıTıYOR  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA