28 Kasım 2025 Cuma



16:50   MERSIN’DE 3 AYRı KAZA: 4 YARALı   15:43   KıZ ÇOCUĞU DIYE OKUTULMADı, 60’ıNDAN SONRA 5 KITAP ÇıKARDı   11:48   ÇAKıR: "MERSIN EKONOMIK GELIŞMIŞLIKTE BÜYÜK SıÇRAMA YAPTı"   11:46   MERSIN’DE KAÇAK MAKARON OPERASYONU: 2 GÖZALTı   11:19   MERSIN’DE ILGINÇ HıRSıZLıK: HıRSıZLAR MUZ VE AVOKADO HASADı YAPTı   11:15   7. ULUSLARARASı MERSIN MARATONU HEYECANı BAŞLıYOR   11:08   MERSIN’DE KOCA VAHŞETI: UZAKLAŞTıRMA KARARı ALDıRDıĞı IÇIN EŞINI ÖLDÜRDÜ   11:02   MERSIN’DE BALıKÇı AĞLARı GERI DÖNÜŞÜME KAZANDıRıLıYOR   11:01   MEDIAMARKT’ıN YENI MAĞAZASı MERSIN’DE AÇıLDı   09:34   SU BASAN SITENIN ISTINAT DUVARı YıKıLDı   17:22   MARINE INTERACT’TAN MINIK KALPLERE BÜYÜK MUTLULUK   12:37   AKDENIZ BELEDIYESI VEZNELERI HAFTA SONU AÇıK OLACAK   12:19   MTSO BAŞKANı ÇAKıR: "DIJITAL SEFERBERLIK ILAN ETMELIYIZ"   12:14   MERSIN’DE KADıNLARA YÖNELIK ŞIDDETE KARŞı FARKıNDALıK ETKINLIKLERI DÜZENLENDI   12:09   MERSIN’DE BIN 622 ARAÇ TRAFIKTEN MEN EDILDI   12:07   VALI TOROS: "KADıNA ŞIDDET INSANLıĞA IHANETTIR"   12:02   MERSIN’DE UYUŞTURUCUYLA MÜCADELEDE BIR HAFTADA 200 KIŞI YAKALANDı   11:58   MERSIN’DE 448 BIN ADET HAP ELE GEÇIRILDI: 4 TUTUKLAMA   11:55   SıNAVA DÜZENEKLE GIRDI YAKALANDı   11:53   MERSIN BÜYÜKŞEHIR BELEDIYESI SÜRDÜRÜLEBILIR GELECEK IÇIN HAREKETE GEÇTI  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ
   

Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.

Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2025 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA