16:27   FECİ KAZA: 2 ÖLÜ, 3 YARALI   16:20   MERSİN EMNİYETİ BASINA ÇİFTE STANDART UYGULADI   16:12   TOROSLAR BELEDİYESİ TÜM GÜCÜYLE HİZMETE DEVAM EDİYOR   16:00   TOROSLAR BELEDİYESİNDE VEZNELER HAFTA SONU DA AÇIK OLACAK   15:43   MERSİN’DE FETÖ OPERASYONU: 9 GÖZALTI   15:23   ÖLÜ KEDİYİ BOYAYIP KAPIYA ASTI   14:28   TARSUS’A YENİ BİR OKUMA SALONU KAZANIYOR   14:00   MERSİN’DE KAÇAKÇILIK OPERASYONU   13:50   SİGARA ÖMRÜ KISALTIYOR   13:17    AKMİB’DEN AĞUSTOS’TA 314,1 MİLYON DOLARLIK İHRACAT   17:21   TOROSLAR BELEDİYESİ, MİLLİ SPORCULARLA BİR ARAYA GELDİ   17:04   AKDENİZ BELEDİYESİ ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE KONAKLAMA DESTEĞİ VERECEK   14:11   AKDENİZ’DE KAHVEHANEDE ’KADINA YÖNELİK ŞİDDETLE MÜCADELE’ ANLATILDI   13:55   TARSUS’TA TEFECİLİK YAPAN 1 KİŞİ TUTUKLANDI   13:26   TOROSLAR’DA, 336 LİTRE SAHTE İÇKİ ELE GEÇİRİLDİ   12:55   GORAN BREGOVİÇ, MERSİNLİ HAYRANLARIYLA BULUŞACAK   12:39   ÇAMLIYAYLA’DA FECİ KAZA: 1 ÖLÜ   12:17   HÜSNÜ ŞENLENDİRİCİ MERSİNLİLERLE BULUŞACAK   19:04   YANAN ORMANLIK ALANLAR TEKRARDAN YEŞİLLENECEK   18:42   TUTUKLAMA KARANINI DUYAN SANIK 2.KATTAN AŞAĞI ATLADI  
 
 
 
 
GÖREVE YENİ BAŞLAYAN TEKSİN PERSONELLERİ EĞİTİMDEN BAŞARIYLA GEÇTİ


Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin Teksin Mersin İletişim Koordinasyon ve Analiz Merkezi’ne 12 yeni personel katıldı. Vatandaşların başvuru, talep ve şikayetlerinin karşılandığı çağrı merkezinde göreve başlayacak personele İnsan Kaynakları Dairesi tarafından eğitimler verildi. Eğitimin en önemli kısımlarından biri stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu.

 

Tarih : 11 Eylül 2021 Cumartesi 13:58

Eğitim kapsamında, iç eğitmen Erhan Can, Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Daire başkanlıkları bazında çağrı merkezine gelen talep ve önerileri içeren bir sunum gerçekleştiren Erhan Can, diksiyon ve hitabet, telefonda problem çözme ve ikna yöntemleri, telefonda iletişim-iletişim engelleri ve çatışmaları, telefonda tutum ve davranışların önemi, telefonda zor insan ve zor davranışlarla baş etme yöntemleri konularında bilgilendirmeler yaptı.

İç eğitmen Selim Sazan da çağrı merkezine en yoğun talep gelen daireler arasında yer alan Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi’nin görev ve sorumlulukları ile faaliyetleri hakkında bilgi verdi. Sazan, çağrı merkezi personelinin sıklıkla karşılaştığı talep ve şikayetler hakkında bilgilendirmeler de yaptı.

Eğitimin en önemli kısımlarından biri de stres ve öfke kontrolü eğitimi oldu. Bu bölümde Psikolog Furkan Eker, 'stres ve öfke kontrolü ile motivasyon ve telefonda etkili iletişim teknikleri eğitimi verdi.

MESKİ’de iç eğitmen olarak görev yapan Bütçe Muhasebe ve Ön Mali Kontrol Şube Müdürü Deniz Çingisiz, eğitimin MESKİ ile ilgili noktasında bilgi verdi. MESKİ Genel Müdürlüğü’nün görev, sorumluluklar ve faaliyetleri ile daire başkanlıklarının görev ve faaliyetlerinin yanı sıra çağrı merkezine MESKİ ile ilgili gelen talep ve şikayetlere yönelik bilgilendirme yapıldı. Eğitim, Covid-19 önlemleri göz önünde tutularak interaktif olarak gerçekleştirildi.






Paylaş :
 
Etiketler :  mersin, büyükşehir, belediye, meski, teksin

Yorum Ekle comment Yorumlar (0)

Yapılan yorumlarda IP Bilgileriniz kayıt altına alınmaktadır.



  SPOR HABERLERİ
 
  MERSİN GÜNDEM

  NÖBETÇİ ECZANE
  SOSYAL MEDYA
 
 

 




 
 
ANASAYFA İLETİŞİM KÜNYE HABER ARŞİVİ GİZLİLİK İLKELERİ

 
Siteden yararlanırken gizlilik ilkelerini okumanızı tavsiye ederiz.
mersingundem.com.tr © Copyright 2019-2021 Tüm hakları saklıdır. İzinsiz ve kaynak gösterilemeden yayınlanamaz, kopyalanamaz, kullanılamaz.

URA MEDYA